ÁSZF
Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni Web áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A web áruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken keresztül állunk rendelkezésükre!
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: MiD-Comp Kft.
Cégjegyzékszám: 14-09-302762
Kibocsátó cégbíróság: Kaposvár
Adószám: 11484194-2-14
Székhely: 8600 Siófok, Mészáros L. u. 42.
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: midcomp@midcomp.hu
Telefon: 06209315989
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Onlinex Solutions Kft.
Levelezési cím: 5600 Békéscsaba Penza lakótelep 6. A. / fszt. 1.
E-mail cím: contact(kukac)superwebaruhaz.hu
Termék kategóriák:
Fejlesztő eszközök,
Augmentatív és alternatív kommunikációs eszközök,
Sajátos nevelésű igényű eszközök és szoftverek.
A web áruházban feltüntetett árak, az Általános Forgalmi Adóval növelt végfelhasználói árak. A forgalmazott termékek, kizárólag új, bontatlan eredeti csomagolású garanciális termékek.
Készleten nem lévő termékek esetében megrendeléseket csak előleg - a megrendelt termékek vételárának 50%-a - vagy a teljes összeg fizetése mellett tudjuk teljesíteni, utánvétes fizetésre nincs lehetőség!
A regisztráció és vásárlás menete:
Regisztráció:
A web áruházban megrendelésének leadásához első alkalommal regisztrációra van szükség, melyet a weboldal jobb felső sarkában tehet meg. Regisztrációját felhasználó nevének, e-mail címének és jelszavának megadásával kezdeményezheti, és az e-mailben kapott link segítségével aktiválhatja. A regisztráció elfogadásával Ön, mint Vásárló, a Vásárlási és fizetési feltételeket elfogadja! A web áruházban történt megrendelés fizetési kötelezettséggel jár. A web áruház kosaras rendszerben működik, melynek tartalmát és az összeget nyomon tudja követni a jobb oldali sávban.
A vásárlás véglegesítésével szerződési jogviszony jön létre a web áruház üzemeltetője és a vásárló között.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között történik. A beérkezett megrendelés után küldünk egy elektronikus visszaigazolást arról, hogy megrendelése beérkezett és feldolgozás alatt van. Ha ez a visszaigazolás 48 órán belül, vagyis két munkanapon belül nem érkezik meg Önhöz, akkor a rendelés nem jutott el rendszerünkbe. A megrendelések feldolgozásakor minden esetben, telefonon vagy elektronikus levélen keresztül, egyeztetés történik a Vásárlóval, ezért kérjük, hogy rendelésekor telefonos elérhetőséget is adjon meg a gyorsabb ügyintézés érdekében. A megrendelés befogadásáról, illetve a szállítás várható időpontjáról e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Készleten nem lévő termékek esetében megrendeléseket csak előleg fizetése mellett tudunk teljesíteni, amely a megrendelt termékek vételárának 50%-a. Megrendelésének beérkezése és jóváhagyása után küldünk Önnek egy előleg számlát, ennek az összegnek a számlánkra való beérkezése után indítjuk el és teljesítjük megrendelését. A megrendelés általános teljesítési határideje a visszaigazolástól számított 2-8 hét.
Figyelem! A web áruházban megrendelt termékek árai a deviza árfolyam ingadozása miatt változhatnak!
Rendelés menete:
1. A terméket/termékeket helyezze a kosárba a kiválasztott darabszámban.
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” "X" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát, a "kasszához" gombbal a vásárlást befejezve rendelését áttekintheti.
3. Ha rendben találta rendelését, a tovább gombbal Szállítási mód kiválasztásához léphet tovább, az "X" gombbal törölheti rendelését.
4. A szállítási mód kiválasztását követően a tovább gombbal a szállítási cím kiválasztásához léphetünk. Itt lehetősége van külön számlázási címet megadni, amennyiben eltér a szállítási címtől. Ezt az alsó jelölő négyzetből a pipa törlésével teheti meg.
5. A szállítási és számlázási címet kiválasztva a tovább gombra kattintva megnézheti rendelését, fizetendő összegét.
6. Kedvezményes kuponkódjának megadása, illetve hűségpontok igénybe vétele
7. Adószám figyelmeztetés, amennyiben adószámmal rendelkezik, kötelező azt megadni.
8. A " Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelést.
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
9. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
Amennyiben ezt a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül nem kapná meg, rendelése nem érkezett be hozzánk, lehetséges, hogy e-mail címét hibásan adta meg, vagy a postafiókjához tartozó tárhely megtelt.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Postázáskor Ön újból kap egy tájékoztató e-mailt, hogy csomagját átadtuk a szállítónak. A megrendelt termék szállítása futárszolgálattal történik, mely telefonon vagy e-mailen egyeztet Önnel az átvétel időpontjáról. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
A számla elektronikus, így ha szüksége van papír alapú számlára, kérjük, jelezze felénk! Kérjük a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítás díjszabása: a megrendelt áru Ön által kiválasztott aktuális szállítási díja. Amennyiben rendelésének értéke eléri az 50.000 Ft-ot, a szállítási díjat átvállaljuk Ön helyett, tehát a szállítás ingyenes.
Adatkezelés
Az aaksni.hu web áruház használatával Ön, mint felhasználó elfogadja, hogy a web áruház használata során cégünk a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és elfogadja az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltakat.
Elállási jog gyakorlásának menete
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A megrendelő az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez)
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:(termék vagy szolgáltatás megjelölése)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A megfelelő jelölendő
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
Az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi.
A vásárlónak a sérülésmentes, eredeti csomagolású terméket az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatni az eladónak, saját költségén.
Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni a vásárló részére. Visszaküldés esetén a termékhasználaton felül keletkező értékcsökkenést a vásárlónak kell megtéríteni.
A fogyasztói körbe nem tartoznak bele a gazdasági társaságok és más jogi személyek, vagyis ha valaki cég nevében eljárva vásárol valamit az interneten, nem illeti meg az elállási jog.